Tur vad är det för trams?

Ännu en gång var inte turen på min sida. Hoppas att den någon gång vill det. För en person som har ett kontrollbehov som jag börjar få lite smått panik över framtiden. Jag vet att det endast är andra försöket av två möjliga. Har i alla fall beslutat att ta ett uppehåll från skolan. Känner att jag behöver göra det. Men då krävs ju att man har turen på sin sida. Får se vad världen har att komma med...




Nu är man inne i september i alla fall. Med September kommer säsongsstarten. Den 24:e börjar det för Brynäs då de har Timrå borta.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det vänder nu bara du får in en fot någonstans så kommer det o ordna sej.hon fixar det åt dej.kramisar

2009-09-03 @ 08:42:16
Postat av: Eva Andersson

jag har sökt massvis med jobb, men lyckas bara få sommar jobb tyvär, skulle också villja ha jobb under vinter halvåret med.

2009-09-03 @ 16:36:46
URL: http://bifeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0