Lördagsmys

Nu på morgonen hade min kära sambo smitit upp för att överraska mig med framdukad frukost med tända ljus. Blev jätteglad och det var jättemysigt att få sitta i soffan framför tv:n tillsammans. Det är inte ofta man får chans att äta frukost ihop då han vanligtvis börjar jobba tidigt.

Älskar dig!

Idag ska vi ha en mysdag ihop. Vi har först tänkt åka till Vingåker för att gå på deras outlet sen ikväll har vi bokat biljetter till del två i millenium-triologin "Flickan som lekte med elden. Den ser jag fram emot att se då del 1 var grymt bra. Återkommer med en liten recension.

Nä nu ska jag försöka fixa till mig så att jag vågar visa mig utanför dörren idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0