Helgen som var

Lördagen började hos M:s bror där M skulle visa hur ett golv skulle slipas. Sen bar det av till Västerås där sambo skulle kolla efter lite nya kläder. Blev ett stopp på Tati som tydligen hade nyöppning av nya lokaler betydligt större sådana. Markolioo var visst den som skulle klippa bandet plus ha en liten konsert inne i lokalen. Några kläder blev det inte då inget passade. Men vi blev kvar några minuter och lyssnade på lite konserten, haha. Markolioo är en roligt en.

Blev en snabb sorti från Västerås då vi skulle få besök av M:s pappa med sambo. Blev lite kaffe dock ingen för mig och en lite promenad genom stan. Efter de åkt hem var det hockey som gällde. Brynäs spelade bra en period och resten av matchen gick inget vidare efter de rapporter jag fått. Domaren var visst riktigt dålig. Hur svårt ska de va att hitta bra domare i det här landet?

Söndagen stod först ridning på programmet. Blev en liten tur på Grettir tillsammans med M:s mamma samt Lotta. Var ett tag sen och jag var faktiskt lite stel i skinkan imorse när jag vaknade haha. Får inte dröja så länge tills nästa gång..är hur kul som helst att rida islandshäst. Är helt såld.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0