J20

Igår innan tåget skulle gå passade vi på att åka upp till Läkerolen för att se Brynäs J20 möta Frölunda J20. Som jag har sagt många gånger gillar jag J20 matcher då det är ett sådant tempo matcherna igenom. Full fart, tacklingar och inte många misstag. Brynäs anförde matchen igenom och hadekontroll och kunde vinna med 4-0. Kul för Jocke Ericsson att få hålla nollan.

Vi sitter där på våra platser och på raden nedanför går plötsligt Markström, Sundström och Jonte Carlsson förbi. inte varje dag man hamnar så nära några tigrar utöver medlemsdagar och liknande. Senare i pausen hamnar jag så gott som bakom Sandin i korvkön och jag tänkte hur ska det här sluta?, haha. Som gräddet på moset traskar Molin förbi med sin son, som det såg ut på väg hem från träningen. Har för mig att han tränar sin sons lag. När vi skulle gå till bilen får vi även Rolf Lassgård med sällskap gåendes efter oss. Vilken händelserik söndag precis i min smak.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Haha, ja det var riktigt kändistät igår!! En sö i min smak också!!



Kram!!

2009-03-02 @ 17:16:39
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0