En trött Jojjo

Första dagen är avklarad och jag har kollapsat i soffan. Det märks att man inte är van att jobbam så nu värker ländryggen som den brukar och fötterna ömmar lite. Plu-numren sitter där dem sitter i ryggmärgen och det känns bra. Bara få gånger man var tvungen att uppfriska minnet med hjälp av lathunden:)

Dock blev jag förvirrad när jag skulle gå hem, tydligen stod jag med på kassaschemat till kl 20. Men jag har för mig att endast fredagen ändrades till kl 20. Nu kommer jag ha ångest över det där..haha.

Imorgon väntar en låång dag, 10-20.10. Om det nu stämmer, haha.

Ps. Saknar min älskling!

Kommentarer
Postat av: Loos

Ryggvärk och PLU-nummer som sitter.. Låter som en kanonsommar :)

2009-06-11 @ 19:11:08
URL: http://looslustigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0