Abstinens?

Sitter här framför datorn medan M är iväg på sin tenta. Jag tycker det är faschinernade hur mycket man kan sakna någon efter bara några timmar. Jag måste ha blivit beroende av hans närhet och får abstinens när man inte får den på ett tag. Det här ska bli en intressant sommar, hihi. Sommaren är ju inte så lång som tur är. Men får M exjobb på samma ort då följer jag med, hihi...;-)

Idag bär det av till Finspång igen för imorgon fyller min kära syster hela 20 år och det vankas kalas. Sen på söndag åker M norrut samt att Blenda flyttar ifrån oss...det kommer bli :-( x2.

Kommentarer
Postat av: Jane i Sura

Du behöver inte vara orolig. Mammsen ska ta hand om "gullegrisen" så han är tjock och fin när du får han tillbaka. Fast han ligger dock illa till, hans syster är på krigsstigen och det kommer att bli synd om honom, när han visar sig. Förresten jag har fixat en 160 säng till lägenheten i Arboga om han vill ha. Det är bättre än en "svärmorsklämma" i alla fall. Kramen

2009-06-05 @ 11:22:38
URL: http://www.varntorp.se
Postat av: Tess

vi ses imorgon ..... :)))

2009-06-05 @ 21:17:03
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0