En skvätt Brynäs

Var ju som sagt på en snabbvisit i Arboga Sön e.m- Måndag då jag var på intervju igår. Så i söndags passade vi på att köra lite av mina saker som jag har haft i förrådet. Mormor och Lasse följde med så vi körde grejjerna i deras bil. Även lite av Marcus saker togs med.

När de hade åkte hem så tog vi en prommis för lite kebab satt som en smäck. Efteråt blev vi akut godissugan så vi tog en sväng till macken innan den stängde. Vad får jag då se hända inne på deras fikarum? # 17 Hermanssons orginaltröja. Jag blev riktigt imponerad. Skönt att veta att det finns några Brynäsare i min kommande bostadsort.


Den 7:e går tigrarna på is. Inte långt kvar.


Kommentarer
Postat av: Marcus

... och på garvaregränd 5 hänger #84 Stavströms orginaltröja... Skönt att veta att det finns några leksingar på din kommande bostadsort... ;)

2009-07-21 @ 18:07:12
Postat av: Jane i sura

Har för mig att Arboga är farmarlag till Leksand, eller var det i alla fall tidigare...

2009-07-23 @ 05:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0