Tillbaka i allvaret

Imorgon är det back to school som gäller och en tuff termin väntar antar jag. Ser inte direkt fram emot dig. Men jag börjar se ljuset i tunneln nu gällade min tid som student. Vill verkligen börja jobba och skaffa mig ett liv istället för det patetiska liv jag lever nu. Bli även att hjälpa syrran att hitta till sitt upprop för att få behålla sin reservplats till den utbildning som hon har sökt för andra gången.

Så krånglar det med hemtentan som jag skrev i december. Har inte fått något betyg eller något meddelande om att jag har en komplettering. Mejlade och frågade förra veckan och fick till svar att betygen är registrerade och att jag inte har fått något tyder på att jag har en komplettering att göra samt att sista inlämingsdagen är den 19:e. Tack så mycket att man har fått reda på något i tid!! Att allt bara ska gå åt skogen. Jag orkar inte!

Så det är bäst att jag försöker sova lite så att man orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja jag blev ganska så skrajj jag också.. Men de gick ju bra iaf :)

2009-01-18 @ 23:24:10
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0