"Finns bara en Kurt Wallander"

Av de orden minns jag när jag var i Gävle i november 07 med en kompis, som blev så imponerad av att självaste mr Brynäs ( mina ord), Rolf Lassgård dök upp pås ståplats. De orden småsjöngs senare på krogen den kvällen, haha.

Samme Lassgård var gäst i kvällens Skavlan i svt och Brynäs kom upp och det gillar jag. Det snackades om varför han så skarpt gillar hockey osv. Han sa några kloka ord om hur det var att vara Brynäsfan och de gillar jag, "Ena stunden riskerar man att åka ur, men klarar sig kvar, då blir man glad för det. Andra stunden vinner man SM-guld och blir glad för det. Man slipper det där med att vara 4 hela tiden och så är det gång på gång" Ungefär så sa han, och jag håller med! Låter ju så tråkigt, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0