Du är inte värd mig

Nu har det smygit fram..han hade tänkt fortsätta hålla käft tills jag fick nog. Så jävla fegt och omoget. Trodde inte det här om honom. Har blivit så illa behandlad, har kännt mig som skräp. Något som bara går att kasta bort. Jag har varit så arg och ledsen. Är mest arg nu men kommer fortfarande tårar ibland. För han är en omogen /&%¤&% och har krossat mitt hjärta. Fattar inte hur jag kunde va så blind. Kommer dröja ett bra tag innan man kommer kunna lita på någon igen. Tack för det...Nä så fort jag får tillbaka mina saker så bryter jag för gott så får han som han vill.


Nu ska jag sova.... 

Kommentarer
Postat av: Tove

Kom ihåg, han är inte värd dig!

2009-01-07 @ 22:56:49
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Catarina

Vilken lurk han verkar vara. Stå på dig!! Du vinner i längden...ses på lö

Kram

2009-01-08 @ 13:14:49
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0