Med stor spänning på flera sätt..

Idag har jag fått den stora äran av min kära M att ta tag i diskberget. Jag är en av Sveriges sämsta diskare, haha. Jag antar att han stod ett bra tag i valet och kvalet, hihi. Har nu genomfört operation diskberg del 1 samt lagat mat med medföljande matlåda åt min hårt arbetande sambo. Ska snart ta tag i del 2 innan han kommer hem. Sen ska det bli spännande att se hur domen lyder. Kommer jag ha lyckats den här gången? Fortsättning följer...

Mer spänning följer, Brynäs spelar sin andra försäsongsmatch den här gången mot Mora, borta. Jag hoppas de nyper åt laget som ligger i topp i tävlingen om Sveriges fulaste ishall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med!!!

Den hallen är både ful och har ju ingen plats när vi Brynäsare kommer och stormar byn, haha

2009-08-18 @ 21:34:06
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0