Fest och tax

I lördags var det fest  hos M:s mamma som dock inte fyller år riktigt ännu. Vi åkte dit tidigar under dagen för att hjälpa till med de sista förberedelserna. Under festens gång blev det lite assist. Jag blev ta emot paket-ansvarig. O det var inte lite paket som dök upp. Tyckte det blev riktigt lyckat men för både M och mig så blev det sängen skapligt innan 1. Jag kände mig krasslig och det sitter fortfarande i. Men det går nog över snart.

Med oss hem dagen efter fick vi taxen Vickan som ska bo här i några dagar. Kul med lite sällskap då M jobbar kväll hela veckan. Då han har massor att göra på jobbet. Bara han inte stressar för mycket bara.

Kommentarer
Postat av: mamsen

du har väl inte glömt bort att du har en mamma o pappa.

2009-08-25 @ 19:46:25
Postat av: catarina

JAAA, gör det, det skulle vara superkul!!!

2009-08-25 @ 20:16:31
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0