Ljusare idag

Det känns lite bättre idag efter turen till Vadstena och mitt stora grubblande i bilen på väg dit. Jag har beslutit mig för att ändra inriktning på uppsatsen till något som inte är så avancerat. Dock ska den fortfarande behandla Birgittas Sjukhus i Vadstena. Men istället för behandlingar som ämne så har jag tittat på vilka som blev intagna. Fört en jäkla massa statstik över ålder, kön, orsak och sjukdomsform för att kolla ifall det finns några likheter och skillnader. Blir en tur till dit för att för att kolla hur länge det tog för dem att bli utskrivna. Nu måste jag ändra mitt syfte och mina frågeställningar samt min inledning..

Wish me luck..



Pippi söt..

Kommentarer
Postat av: Catarina

Good Luck!!!!

Du fixar det här!!!

2009-04-23 @ 12:39:41
URL: http://catarina.blogg.se/
Postat av: Tess

woffffffsing..

2009-04-24 @ 21:23:54
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0