Omväxling

Befinner mig alltså just nu i Linköping och bloggar live därifrån. Umgås med min favvoTess och kusinerna och har det bra. Det jag menar med dagens rubrik är att jag ska gå på fotboll imorgon, händer alltså inte så ofta. Men kusinen har fått gratisbiljetter så det säger man inte nej till. " Toppmatch" är det ju också i damallsvenskan, LFC tar emot Umeå IK hemma på folkungavallen. Enough said om fotboll inte min sport, men går att titta på...

Saknar min älskling...hihi...vågar äntligen kalla honom för de nu, dock har vi inte varit tillsammans så länge, men kan inte hålla mig längre.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig också... älsk ;D

2008-09-02 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0