Kors i taket

Aftonbladets Wennerholm är riktigt vänlig och positivt gentemot Brynäs och jag är chockad. Tror då aldrig att jag läst ett positivt ord från den mannen. Så idag blev man riktigt glad av att läsa. Extra varm om hjärtat blir man av att läsa att Wennerholm skriver att Brynäs spelat ut Hv totalt i 2 perioder med en rolig hockey som på den gamla goda tiden. Jag njuter av varje bokstav.

Imorgon väntar Djurgården hemma i Läkerolen och samma lag som mot Hv ställs på isen. Bra att inte ändra ett vinnande lag.

Börjar även inse att skita i och försöka få hem Honken är ett smart drag, för då har vi inte fått nöjet att visa upp the one and only Markström. Är så jäkla imponerad av denne målvaktskung.


Föressten tenta idag och det gick bortom förväntningarna och jag har en bra känsla. Dock brukar detta betyda att det gick åt helvete rent ut sagt. Men får hoppas att det inte stämmer den här gången. Håll tummarna nu att det kommer tillbaka ett G på tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0