12 min & 46 sek

Precis så lång tid tog det för Brynäs att vända 3-0 underläget till 4-3 vinst mot Rögle borta. Jag sitter här och är fortfarande stolt som en tupp och njuter av att se Brynäs som serieledare. Jag vet att endast 5 omgångar har spelats och 50 stycken återstår. Men man måste passa på och njuta och höjja sitt älskade Brynäs till skyarna när tillfället ges. Det är inte ofta man lyckas vända och vinna 2 matcher i rad. Vilket självförtoende och vilken energi detta ger laget. Underbart!

Men vill inte se några "gratismål" ges bort i fortsättningen....bättre o daska till dem direkt....



Imorgon väntar Modo hemma i Läkerolen kl 19.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbara Brynäs (Y) :D

2008-09-28 @ 19:15:47
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Weii :) visst är den bra att ha?



Jotack allt är bra här, hur är det själv?

2008-09-29 @ 13:25:24
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0