Tappat skärpan

Har verkligen tappat bloggskärpan. Har tappat inspirationen till bloggandet och tycker allt jag skriver är antigen pest eller kolera. Känner att jag inte ens har koll på hockeyn som är det bästa jag vet och det stora intresset. Även dessa inlägg blir dåliga och tråkiga att läsa. Nu när inte Brynäs spelar förrän på torsdag igen så vet jag inte vad jag ska skriva om. Händer inte så mycket mer än pluggandet och pojkvännen. som läser...

Har några datum att se fram emot trots allt..:

1/11 Resa till SSK-Brynäs...notera första matchen för säsongen..

13/11 LHC- Brynäs

14/11 Jag blir gammal...:S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja verkligen på tiden med en ny låt på radion ^^ jag blev sååå glad när jag hörde den på rix fm igår :D

2008-10-22 @ 15:54:48
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0