Det var det

Kalaset gick smärtfritt förbi igår och fick naturligtvis mycket fika över så jag har att leva på i 1 år. Fina presenter fick jag och är supernöjd.

Kvällen avslutades tyvärr med ett jobbigt gråtanfall där alla känslor inom mig vällde över och kom ut på samma gång. Hatar verkligen att gråta så pass mycket att man inte kan andas. Antar att det ställde darling riktigt ordentligt som gjorde sitt bäst för att trösta mig.Tack darling för att du finns där när man får mina anfall.

I eftermiddag väntar den 3:e tentan och jag har pluggat för lite och ångesten är stor....


Kommentarer
Postat av: Tess

Stumpan då.. då hade jag rätt när jag tyckte du såg ledsen ut...alltså..hmm..



PS!! Stumpan är du sur på mig?..för sms en...menar väl hoppas du förstår det!!.. dina svar sluta komma.. och sen läste jag denna blogg när ja kom hem och kände att jag behövde kolla hur det va med dig. hör av dig stumpan.

2008-11-17 @ 22:15:19
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0