Rix Fm Festival

Nyss hemkommen från Linkeboda där Rix Fm Festival var på plats. Riktigt bra bortsett från alla studsbollar till fjortisar överallt och Amy Hv-p*ck Diamond, som näst in till blev utbuad av publiken. Det förstår jag;). Förutom henne var Brolle, Patrik Isaksson, EMD (högsta fjortisskriken), Rongedahl......o TAKIDA. Efter att han genomlidit alla de andra så äntrade äntligen Takida scenen. Rev av "The Dread" först..vilket drag, var bara jag och de övriga riktiga Takidafansen som sjöng med. Sen kom självklart Curly Sue och här sjöng "Curly Sue-fansen" med. Tyvärr stannade det efter den låten och lite besviken blev man allt. Men ska se dem längre fram i sommar och jag längtar redan. Kul även att Titti och Roger från Rix morgonzoo var konfrencierer. Lika skojjiga som de är på radion. Gävlebor i grunden som de är....Min favoritstad.

Ne nu ska jag sova ska upp rätt skapligt imorgon.....


Ska även försöka lägga upp lite bilder från kvällen imorgon när jag gått i ordning på bilderna...

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha var amy hos er? Idag är det ju festval här, med bland andra Ola ;) min idol hahah.

2008-05-31 @ 10:50:29
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhh Takida...mkt bra band det där! Gillar Brolle också hehe :D



För övrigt tror jag ispremiären är den 28 juli...

2008-05-31 @ 15:07:38
URL: http://miss-lollo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0