Grannröstarfestivalen

Dagen har gått i ett och först nu har jag kunnat sätta mig ner på rumpan och ta det lugnt. Några turer till stallet har det blivit och snart väntar en till då vi ska kvällsfodra. Idag träffade jag mina kompisar Sofie och Mallan känns som 100 år sedan sist. Vi åt lunch och pratade ifatt oss liite.Måste träffas oftare.

Ikväll är det Eurovison song contest eller "grannröstarfestivalen". För så har det blivit då grannländerna röstar på varandra. Blir säkert ett land i den "gemenskapen" där nere som vinner men får hoppas att Prillan vinner. För det är ju dags för en svensk vinst igen och låten har en vettig chans.



Auktionen på Brynäs hemsida fortsätter...bara o bjuda....är sugen på det också men rätt tröja har inte dykt upp än...;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja...grannröstarfinalen närmar sig. Alltid lika spännande att se vilka skitlåtar som slår Sverige...



2008-05-24 @ 20:49:46
URL: http://miss-lollo.blogspot.com
Postat av: ToyotaMattias

Ha... Sverige, vilket skämt... Jag gissade på 20:e plats, men jag hade tyvärr fel. De stannade väl på 18:e om jag minns rätt? =)

Men det är alltid lika roligt varje år när tidningarna skriver att de tror på vinst. :) Och i år skickade vi ett riktigt bottennapp. Dax att skrota Juryn precis som våra kära finska grannar? För speciellt mycket sämre än så här kan det ju knappast bli. Svagt stelt framträdande, tradig låt och samma gamla Charlotte. ;D



Det va min åsikt det. :) Skrev jag något som hade med ditt inlägg nu? Känns som jag spårade iväg lite på ett sidospår... xD

2008-05-25 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0