Give me more...

Silly Season och kommande försäongen är det enda jag har i mina tankar just nu. Går med stor spänning in på hemsidan varje dag ifall det finns någon nyhet om ett nyförvärv. För Brynäs saknar fortfarande en förstacenter och jag är nyfiken över vem det tillslut blir? Hoppas värvningen blir mer lyckad än Hauthonen-ersättare-till-Bäckis-värvningen. För det var en total flopp. Han var absolut inte en ersättare. Det är en svår uppgift att hitta en ersättare tll Bäckis. Så man får hoppas att det bir lyckat den här gången.

På Fredag ska jag och några till åka på Rix Fm  Festival och Takida kommer att uppträda bland annat. Ska bli så roligt att äntligen få se dem live.


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja men visst får man, sjukt va 3 år går fort, känns som det var förra året ;)

2008-05-29 @ 22:15:42
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0