Botten i godispåsen

Man har samma känsla nu som efter man har tagit den sista biten i godispåsen. Sverige åkte på en knapp förlust mot Kanada, 4-5 blev det. Känns väldigt surt just nu men jag måste säga att det underlagstippade Tre kronor har gjort det väldigt bra. Om man kan säga så, nu väntar det bästa, ännu en kamp mot Finland denna gång om bronset. Så som Finland spelade mot Ryssland så vinner vi. Murray får helt enkelt ta o smälla på bastubadarna o få dem ur balans. De svenska målskyttarna: Strålman x2, N Wallin, Warg.

Nu återstår det bara en match kvar till hockeytorkan är fullkomlig. Fattar inte hur jag ska klara mig? :) 2 låånga månader drygt till grabbarna går på is och försäsongsmatcherna drar igång.

Idag ska jag åka till Linköping ska bli kul och komma bort lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0