Wtf??

Niclas Lidström vann som väntat priset för årets back i NHL för 6:e gången. Han var ju även den första europeiska lagkapten som fick vinna stanley cup. Inte illa för en svensk. Grattis säger jag. Zäta blev tyvärr snuvad på konfekten av sin lagkamrat Datchyk (ärsch..stavningen blev sådär..). Inte så farligt för båda var värda att vinna.

Däremot gillar jag inte att Brynäs golden boy Bäckis blev snuvad på priset för årets rookie. Ett pris som enligt mig absolut skulle hamna i läckerbiten Bäckis händer. Men aldrig får man som man vill. Bäckis är ju den bästa i mina ögon. Tycker att han ska komma hem till Brynäs igen. Vad ska du därborta och göra vi behöver dig här hemma nu;). Come home, we miss you.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0