Vi är svenska fans allihopa

Idag smäller det äntligen. Sverige spelar sin premiärmatch i årets EM, mot Grekland. Jag är en av dem som ska bänka mig framför tv:n. Ska dregla lite extra på Sebastian Larsson om han nu får spela ikväll, en riktig läckerbit i mina ögon. Får hoppas att det blir en bra match och att vi klår ouzodrickarna.

Fotboll är en bra avbytare till hockeyn och hjälper till att stilla abstinensen något i alla fall men inte direkt mycket. Men snart är det augusti och försäsongen drar igång. Men vill se fler värvninagar först, bra sådana. Annars kan sportchefen avgå tycker jag. Vi har inte råd med medelmåttiga värvningar. Även om ekonomin är skral så kan de satsa på en ordentlig till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0