Sunburn

Idag har jag varit på hästtävlingar i Norrköping och haft det trevligt i den soliga vädret. Fick se en snygg norrman ta hem den stora Grand Prix-klassen. Men en heldag i gassande sol har satt sina spår och jag är helt sönderbränd och det gör väldigt ont. Men får skylla mig själv då jag inte hade något med mig som skydd för axlarna.

Har av någon lustig anledning kommit in på frikort-spåret, som man kan ha trots att man är singel;) Bra o va förberedd..hahaha...även om det aldrig skulle falla mig in att använda ett sådant. Men kan ju på skoj skriva ner en lista.  Om man har sett vänner så får man ha 5 frikort som man får "ta till". Eller hur man ska se det.

Frikort:

* Robert, sångaren i Takida..ett måste;)
*
*
*
*

Det är så långt jag har kommit...hahah.....

Ni som läser, kommentera gärna och säg vilka frikort ni har?;)


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja visst är han, sån superkille!



Hehe det kommer, men de är nåt med benen alltså, solen tar väl inte lika lätt där som den gör på axlarna typ.

2008-06-01 @ 22:23:42
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja verkligen ett mysterium, man har väl kanske tunnare hud på axlarna, kanske? Haha ingen aning

2008-06-01 @ 22:42:16
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe jag med, fast jag ska äta lunch ute men sen är jag instängd på jobbet, men lika bra det, kroppen är tagen efter helgens sol.

2008-06-02 @ 10:40:58
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Mattias

Trodde det där med frikort var något som båda parterna måste vara överens om. Så som singel borde ju hela konceptet falla något? ;D



Själv vet jag inte riktigt vad jag har för wanted/frikort? hmm... xD

2008-06-02 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0