Stockholm??

Blir nog att åka till Stockholm senare i sommar för 2 nätter. Känner att man måste komma iväg och göra något roligt i sommar. Vara så där lagom turistig och se sig omkring där historiska museet, livrustkammaren är 2 måsten. Sen verkar det bli Vasa-museet för miljonte gången. Men vad gör man inte för resesällskapet. Var ett tag sen man var där nu så det blir nog skoj. Men måste flörta lite med chefen så att jag kan få ledigt någon av de två fredagarna som är lite ivägen. Men det ska nog inte av några problem får man hoppas. Annars får jag kolla med någon av sommarjobbarna om vi kan byta dag. Är ju bara en dag som det krisar lite.

Nä nu är frågan om man ska se lite fotboll eller om man ska läsa lite istället. Börjar kl 8 imorgon igen. Men sen är jag ledig i 2 dagar.


Nu ska jag sluta gör er utråkade...;)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej gumman hur går sommarjobbandet??



Själv sliter jag med jobbet i 2,5 vecka till sen vankas 3 LÅNNGGGAA härliga veckor ledigt..



Komemr till FJONGSPÅNG på torsdag kväll efter jobbet tänkte käka upp morsans bullar innan du gör det ;) S

2008-06-24 @ 22:08:40
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0