Sluta särskriv

Är bara tvungen att skriva om detta mellan inlägg om allt mellan silly season och fotbolls em, det enligt mig irriterande företeelsen särskrivning. Surfar runt på nätet och det är ofta man stöter på särskrivning. Det är så fult och man blir nästan irriterad över detta. Tycker man borde dubbelkolla det man skriver, så att detta inte sker. Vissa ord blir så idiotiska när man skriver i sär dem. Ja, jag vet att detta är ett typiskt i-landsproblem och att man har blivit extra allergisk då man läst svenska på universitet. Men det är sant, man riktigt känner hur utslagen kommer då man stöter på detta. Nog om detta nu:)


I kylen väntar ett lass jordgubbar som jag snart ska hugga in på framför Tjeckien-Portugal. Blir att dregla lite lätt över fotbollshunken C.Ronaldo:)

Kommentarer
Postat av: Revin

Jamen vänta, det är ju du från TF! :) nu känner jag igen dig.. Jo jag kan iofs tänka mig det.. synd är väl det, men det var modigt gjort att ens spela en hård låt för dessa stackars tama Rix-fans ;) Nästa Takidakonsert blir väl på Skansen skulle jag tro... själv då? :)

2008-06-12 @ 00:36:25
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Revin

haha det kan jag tänka mig ;) Det ska väl inte va så svårt att få med sig någon på takida.. eller? ;)

2008-06-12 @ 14:43:45
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0