Ny bebis..

Eller bebis är nog inte rätt ord. Fick äntligen idag min nya mobil som jag har väntat på nu i 1 månad ungefär. Riktigt skönt att äntligen ha en ordentlig musikmobil så att man kan skrota mp3-spelare från stenåldern..haha...

Har jobbat hårt och stressat järnet nu i 2 dagar och tycker det ska bli skönt att vara ledig i 3 dagar innan man hoppar på mastodontpasset 9-20 på tisdag..puh. Tur att man är två om grillandet då för är man "ensam" om grillkunskaperna som jag var i torsdags så får man stressa ihjäl sig. Grilla, plocka ur, plocka in, lägga fram lite i taget, grilla ännu mer, plocka in och ur, lägga fram..slutligen ska man städa både grillrummet och diskrummet och där i melllan ska man hinna med att plocka ost och hålla efter så att det blir snyggt. Uppepå det har man några timmar i kassan. Så nu ska det bli skönt att va ledig ett tag..

Till på råga har jag bränt mig och skurit mig överallt på händerna så nu sitter man här med omplåstrat finger med början till infektion.

Nej nu får jag sluta med detta patetiska inlägg..haha...borde sätta mig framför tv:. och vila hjärnan ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0