Mygg

Har precis kommit ur duschen som var välbehövd efter kvällsridturen på pållen. Så skönt att rida på kvällen nu då det inte är så varmt och att det faktiskt fläktar lite. Blev en tur barbacka och det är inte så skönt på en häst som inte direkt har några ryggmuskler. Till på köpet blev jag myggbiten och nu sitter jag här med enormt stora myggbett som kliar så att jag blir tokig. Så nästa gång ska jag inte har ridbyxorna uppkavlade.

Var tidigare inne och såg när syrrans kompis tog studenten. Det var jättevarmt och mycket folk. Började minnas min egen student med misslyckad studentvecka. Blev sjuk och var så gott som deckad hela studentveckan. Inte roligt! Det är inte klokt att det var 3 år sedan man stod där i sin vita mössa och var jätteglad fast man var sjuk..


Grattis Sanne på din studentdag!

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

vad bra, ser fram emot i vinter då! ;)

2008-06-05 @ 20:41:35
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: hockeyfrugan

färjestad smguld 2009 ;D

2008-06-05 @ 22:38:01
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0