Haben sie pytt in der pann?

Haha..måste bara nämna en av mina favoritreklamer den för sportbladet. med sveriges bästa sportjournalister, " Zwei pytt in der pann, bitte". Skrattar varje gång den dyker upp. Den andra favoriten är "kama sutra-reklamen", också riktigt rolig!=)

Om kvällens match finns bara ett ord att säga, patetiskt!. 
 
Inför NHL-draften läser man att av de 6 bäst rankade finns 3 måövakter. De spelar inte i vilket lag som hellst utan givetvis i Brynäs. Dessa tre är Jacob Markström 18 år, Anders Lindbäck 20 år och Joacim Eriksson 18 år. Detta gör mitt stolta Brynäshjärta ännu stoltare. Dock ska Markan stanna i Brynäs ett tag till. ;)

Imorrn väntar ännu en arbetsdag. Idag jobbade jag 10-20 och det känns kan jag lova. Tar nog ett tag innan man vänjer sig igen. Imorgon jobbar jag också till 20, sen hem till Portugal-Tyskland. Det kan nog bli en bra match. Heja Portugal!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

hoppas du haft en fin dag!

2008-06-18 @ 23:30:33
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0