EM-final

Ikväll vankas det EM-final mellan Tyskland och Spanien. Personligen hoppas jag på att Spanien tar det. För Tyskland tål jag inte av någon anledning. Antar att jag har blivit smittad av pappsen. Får hoppas att Torres och gänget fixar det här och att Fabregas får spela från start. Han är grym och gillar man Arsenal så är det ett måste. Men han kanske är den ultimata inhopparen. För som inhoppare i detta EM har han gjort det bra. Men det återstår att se hur utgången blir..spännande är det i alla fall.

Själv längtar jag självklart till att försäsongen ska sätta igång, den 11 aug anordnar Brynäs skills competition för sina fans. Där ska det tävlas i allt från speed till hårdast skott. Tippar att Widing är snabbast på rören. Är sugen på att åka men jobbar den dagen. Frågan är om det är värt att ta ledigt för det? Ska  till Gävle den 19 augusti sen för att se den obligatoriska försäsongsmatchen...:)

Väntar även på ny värvning..juli månad väntar runt hörnet..den stora godispåsen för alla sportchefer...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0