Vild natt

Höhöhöhö...Måste ha gått rätt vilt till i natt för det var totalt kaos imorse när jag vaknade till vid 5 eller något. Som jag alltid gör suck..haha. Vaknade till och efter en liten stund då jag återfick medvetandet upptäckte jag att jag inte längre låg på lakanet som i stället låg ihoptryckt som en korv på sängen och jag låg på bara madrassen. Till på köpet nästan alla mina prylar från sängbordet på golvet inklusive min nya fina mobil, min bebis. Tur att inget hade hänt med den. Undrar igentligen vad jag drömde i natt,och om vem. Det kan man nästan lista ut hihi..;). Eller om jag hade en av mina nattliga promenader, är ju en riktigt sömngångare som kan hitta på alla möjliga roliga saker i sömen. Har även förmågan att prata i sömnen, fråga bara syrran t ex om alla knasiga saker som jag har sagt..hahaha...." Det är ett barn här inne"..hahaha


Ser ju att de är några fåå som läser min blogg, kommentera gärna och avslöja vilka ni är..=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju jag, X! hihi =)

2008-07-30 @ 21:50:07
Postat av: Tess

såååå vilda drömmar är inte bra för hjärtat stumpan..

tur det snart är augusti då ;)

2008-07-31 @ 10:48:32
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0