Miljonär nästa?

Ännu en arbetsdag till ända. Idag jobbade jag bara till 15, väldigt skönt en Fredag plus att jag endast satt 1/2 timme i kassan. Tack så mycket Lovisa.:). Tack vare henne har jag även kommit på ett sätt att bli miljonär, 99% av mina kassatimmar spenderas i shop expresskassan. Shop express, när man själv blippar in sina varor i en skanner, för att sedan lägga ner varorna direkt i påsarna, för de som inte vet vad det är. Varje dag händer det att "vanligt" folk som inte använder sig av detta går till min kassa då den oftast är tom. Vilket medför " Har du handlat med Shop express?".. Skulle jag nu få t ex 20 kronor för varje gång jag är tvungen att säga detta så skulle jag snabbt kunna bli rik,miljonär. Så många gånger man tvingas upprepa den frasen. För detta eviga tjatande sliter på stämbanden..haha..så lite ersättnings behövs....:P Ingen dum ide´´....Eller?

Kommentarer
Postat av: Öhman

klart att det är djurgårdaren som är igång!!

2008-07-06 @ 15:08:18
URL: http://fredwurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0