Klimakteriekossor..

Är helt slut efter 9-20 passet idag. Blir till att försöka lägga sig skapligt ikväll så att man orkar jobba imorgon med.

Blir så trött på så kallade tjuriga klimakteriekossor. Råkade ut för en idag, nämner inga namn. Men fick vad jag kallar för utskällning, en som jag absolut inte skulle ha. Inte nog med det klämmer jag fingret när jag skulle låsa cykeln..arghrg...Nu sitter jag här och är riktigt sur och uppretad samt trött, ingen bra kombination. Skönt att det bara är ett sommarjobb, vet inte om jag skulle palla att jobba där på heltid. Förstår inte hur den ordinarie personalen klarar av det.  

Bara 6 veckor kvar...:P

Kommentarer
Postat av: helene

Stå på dig! Låt inte klimakterie kossorna kliva på dig.

2008-07-01 @ 22:19:50
URL: http://heleneedman.blogg.se/
Postat av: Tess

fniss.. de finns överallt gumman.. vilken stad du än är i..

2008-07-06 @ 23:05:05
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0