Jobb väntar

Första gången den här sommaren som jag börjar 15. Tycker inte om att börja sent för det känns som att hela dagen är förstörd. Börjar hellre tidigt och slutar skapligtför då kan man ta vara på dagen mer. Blir även att stänga kassan ikväll för andra gången. Blir inte så många sådana i sommar. Förra sommaren jobbade jag så gott som till stängning varje dag. Men det är skönt jo för sig. Slippa sitta där o vänta ut alla sölkorvar som inte respekterar att man har stängt.

Hoppas eftermiddagen går fort så att man får komma hem snart igen. Fast det blir inte mycket till fredagsmys ikväll för jag börjar 7.10 imorgon..ahhhh....men det är sista gången i sommar jag börjar tidigt en helg weii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0