Glass i stora lass

Hängde på morbror med familj till Söderköping och smultronstället i em. Riktigt trevlig må jag säga. Glass därifrån tackar jag inte nej till. Dyrt med supergott. Den här gången blev det en " Geisha" med choklad- och wienerglass och annat smaskigt. Den här gången slog jag rekord för jag orkade äta upp hela glassen och på köpet åt jag lite av 5-åriga kusinens glass hehe. Har inte vad jag minns i alla fall orkat äta en hel glass. De är rätt stora på det där stället. Efteråt gick vi lite vid kanalen och tittade på båtarna som låg där. Inga små båtar kan jag säga. Tyvärr glöme jag mobilen hemma annars hade jag nog tagit lite bilder på kalaset:)

Annars har dagen bestått av storstädning av stallet. Har skrubbat o skrubbat pållens box plus lite av de andra utrymmena i stallet. Har även städat ut lådan med alla borstar plus tvättat alltihop. Vad det lukade gott när det var klart. Det var välbehövligt kan jag lova. Så nu får inte hästarna smutsa ner..hehhe......

Imorgon väntar jobb 8-18 långt pass, puh.


Kommentarer
Postat av: Lolo

Okej, då får vi se vilken jag ska ta sen.. hihi.

2008-07-14 @ 19:31:37
URL: http://looslustigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0