-Pucko?

Vad fan säger du?..hahaha. Har tittat på 2 avsnitt av Bert vilket man kunde köpa med aftonbladet. Kult enligt mig.

Annars har dagen bestått av jobb som vanligt. Kommer att jobba  fem dagar i sträck nu för att sedan åka till Stockholm på torsdag. Det ska bli skönt att komma bort lite. Tur att  X sett till så att jag inte får tråkigt, fast jag har ju tjuvstartat redan hihihi kunde inte hålla mig.:) Ser fram emot i augusti om denne vågar sig hit på ett besök;)

Sitter o tittar på Simpsons det kan man aldrig få nog av. Men har kommit fram till att Family Guy är lite bättre. Senare ikväll vet jag inte vad som sker. Börjar inte förrän 11 imorgon så man kanske kan se en film. Gangs of New York går visst ikväll. Har sett den en gång redan men det var ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: X

hii... thats mee :) pussar till dig ;D

2008-07-20 @ 20:49:51
Postat av: Tess

HMmm.. det är något du inte talat om för din faster... vem 'är denne X

2008-07-20 @ 22:30:58
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: ToyotaMattias

hahaha... Mr X, undrar vad han heter egentligen? Xerxes? :D Låter lite ovanligt, är det en gammal persisk kung som återuppstått? xD



Nä nu var jag elak, jag vet ju faktiskt vad Mr X heter(tror jag?). Men vad är det egentligen du undanhåller för din faster? ;o)

2008-07-25 @ 21:35:07
URL: http://weblog.neblade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0