Utfrågning..

Haha..skämde nog slag på stackars X igår när jag ställde lite frågor på msn. Kan inte låta bli ju, så är vi i den här släkten. Lite för frispråkiga o något grova i käften när det kommer till kritan haha. Nyfiken är jag ju också, lite vill man ju veta innan denne kommer på besök.

Trodde det skulle vara en idiotfri dag på jobbet dag och var nära att lyckas. Men man kan inte få allt här i livet inte. Suck. Hade dock en dryg o otrevlig kund om idiotförklarade mig och jag blir så trött. Orkar inte ens lägga energi på den idioten och skriva ner vad denne sade. Sen kan man ju inte rå för att en del förlorar alla sinnen man kan tänka sig när dessa kliver in på jobbet.

2 dagar kvar till min 2-dagars ledighet

5 dagar totalt kvar av sommarjobbet för den här gången...

11 dagar kvar tills besöket..:)

Föressten min söta kusin Millis har hittat till bloggvärlden. Välkommen!

Kommentarer
Postat av: lhcemme

tack så mkt har många frågor om bloggvärlden men jag hoppas att om kommer att bli besvarade;)kram

2008-08-09 @ 21:27:08
URL: http://lhcemme.blogg.se/
Postat av: lhcemme

jag är väll inte söt???:P

2008-08-10 @ 23:17:16
URL: http://lhcemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0