Snuvig

Min dator är snuvig igen, har fått infektioner. Tror man kallar det så även inom datavärlden. Don´t ask me, jag är inte så hajj på det. Men jag kan inte få bort det, för mitt virusprogram tjurar och vill att jag ska köpa och så vidare. Morr. Vad allt ska krångla hela tiden. Suck. Får fråga min bubbi om hjälp, han fixade det förra gången och då var dator rejält krasslig. Stackarn.


Nu vet jag vem min prenumerant är..hihi..tack så mycket=). Fler får gärna lägga till min blogg också. Men varför igentligen? Därför att hockey är bland det bästa som finns..sådäså...

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: jasså, skulle du vilja bo i gävle?;D

2008-08-28 @ 16:29:11
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0