Smärtor

Har sådan magsmärtor nu så att jag knappt vet vad jag heter.  Men men är man tjej så är man och sånt här får man ta. Förstår inte varför jag skriver om det här överhuvudtaget haha, är väl snurrig av smärtan.

Imorgon väntar lite extrajobb och sen är det Skogsröjet och Takida, som jag har längtat. Ska bli så jäkla kul att äntligen så se dem på riktigt. Då Rix FM festival inte räknas;) Det ska även bli kul att få se Backyard Babies....

Ska försöka ta lite bilder eller filma någon snutt av konsertet, se vad som orkas med.

Kommentarer
Postat av: Louise

Guds sämsta uppfinning är en jävlig sådan. Alla andra kroppsfunktioner är ju så smarta...! Och karlar gnäller när dom fått en förkylning...pfft



KRAM

2008-08-30 @ 22:33:56
URL: http://miss-lollo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0