Saturdaynightfun with Prema

Sitter och hänger hos polaren Prema i hennes lägenhet i Linköping. Vi funderar på att gå ut en sväng på stan. Har fått kvällen till ära håret lockat..gosh det är verkligen inte varje dag det händer. Är ju inte världens flickigaste människa direkt haha. Men partyoufiten är på och jag är rätt laddad. Men som sagt måste ta det lugnt ikväll, men kul kan man ha ändå.

Ser fram emot om ca två veckor då jag får det efterlängtade besöket..hihi. Prema och jag har även halvt bestämt att jag ska hänga med henne till Oslo då hennes kille jobbar där..=) Ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: x

hihi ja det blir ju skojjigt :) Får du besöka oslo också :D

2008-08-03 @ 17:01:11
Postat av: Tess

jisssseeesss nu lekera livet för dig tror ja.. :) NIcegumman... men du... nästa gång va..då du är i LINKABODA..då kommer du till MIGGGGGGGGGGG!! också.

2008-08-04 @ 23:50:42
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0