No air

En pina att jobba idag, ingen luft inne på bygget idag, hjärnan blev till mos och svetten rann. En kund tyckte synd om oss som behövde jobba där, för det var och är olidligt varmt överallt. Till på köpet har jag ont i ryggen. Ska man behöva ha det när man bara är 21 år. Det tycker inte jag.

Var iväg en sväng efter jobbet med familjen och bada. Till och med mamma doppade sig och var i en stund. Jag blev chockad kan jag lova. Men vad pappa och jag skrattade åt badkrukorna, mamma och syrran. Tog ju världens tid för dem att doppa sig haha.

Imorgon väntar jobb till 16 sen bär det av till Linköping, där jag ska ha de gött med min kompis, grilla och en liten utgång. Blir dock lugnt då jag måste ta bilen dit och hem.

Kommentarer
Postat av: ToyotaMattias

"Till på köpet har jag ont i ryggen."



Börja träna? ;)

Sitta i kassa sliter på ryggen, sitta still sliter ännu mera på kroppen. Träna och röra på sig är det enda rätta. =)

2008-08-02 @ 00:17:13
URL: http://weblog.neblade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0