Mycket händer runt hörnet

Det stämmer alldeles riktigt. Imorgon spelar Brynäs sin första match den här säsongen. Hoppas de uppdaterar resultatet på webben. Då är det en som kommer sitta som klistrad. ;)

Idag spelar Takida på skansen och  jag är lite avis på de som kommer vara på plats. Själv kommer jag att se dem den 30:e och det är inte alls långt kvar nu. Man kan ju se det så här att jag kommer ha det roliga kvar.


Till på köpet är det bara 1 vecka kvar tills jag får det efterlängtade besöket. Börjar bli riktigt pirrigt nu.


o så har jag bara 3 dagar kvar att jobba...weii


Haha..vilket torrt inlägg....sorry


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jaha okej, men vart bor du då?

Kanske inte haft så många chanser till att gå och se dem eller? :/

2008-08-13 @ 15:06:22
URL: http://michaelastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0