Hemma igen

Helgen tog slut alldeles för fort. Vi hade det jättetrevligt och det kändes som om vi kännt varandra hela livet. Tyckte jag i alla fall. Blev en liten utgång igår, vi gick till stora torget och satte oss på utepuben där och tog oss ett glas. Som sagt var ju tvungen att ta det lugnt då jag skulle köra bil idag. Prema lockade håret på mig igår och det händer typ aldrig, kände mig jättefin. Tänk om jag kunde vara så fiin när jag får det efterlängtade besöket.




Vi såg även på Sex and the city, började innan vi gick ut och såg slutet när vi kom tllbaka. Vi skulle ha sett nya Batman också men det orkade vi inte utan slocknade som ljus båda två haha,

Nu ska jag vara husvakt tills på onsdag ta hand om får, katt, en häst med mera. Får se hur det går. Är hemma en snabbis för att fräscha upp mig lite. Sen bär det ut igen då hästen måste ha sitt kvällshö o så.

Nu verkar det som om Prema oc jag har besämt oss till 98 % att vi ska åka till Oslo i September. Undrar vad som drar mig dit? hihihi. Det är ju den stora anledningen hihih. sen är ju ja lite roligt att se Oslo också och göra stan osäker haha.


.
Premas katt Harry


Eksem


Eksem o jag gosar


Harry igen=)

Nä nu tycker jag att dagarna ska gå lite fortare....=)

Kommentarer
Postat av: Tess

CURLY SUE i Jojjo tappning... nice... :)

2008-08-04 @ 23:51:53
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0