For u

Lite weird att skriva detta nu men är tvungen..:P

Kommer på mig själv på jobbet och även hemma att jag går omkring med världens leende. Det är du orsak till. Har inte mått så här bra och varit så här glad på mycket länge. Har ju nästan fått träningsvärk i kinderna hihi. Går och längtar lite om dagarna tills vi kommer prata nästa gång. Nästan så att jag får abstinens om vi inte gör det. Ser även ifram emot de gulliga smsen man får framåt kvällskvisten så att man kan somna med ett leende på läpparna och drömma sött.

Tack för det X. Ser fram emot tills du kommer hit på besök. Inte långt kvar nu och att det konstanta leendet får stanna på mina läppar........

Kommentarer
Postat av: x

aww.. nu blev jag ju helt till mig :D tack.. =) längtar tills man får träffas... :D

2008-08-05 @ 18:21:15
Postat av: Malin

Sv: Varför hoppat av?

jo, det är en hel del ja söker;



"Lära till lärare..."

"Utstött - en bok om mobbing"

"Boken om pedagogerna"

"I lekens värld"

"Matematikens kulturhistoria"

"Att läsa och skriva.."

"Baskunnande i matematik"

"Educating the other.."

"Läroplan för förskolan"

"Läroplan för det obligatoriska.."



Ja, det är väl dom!

Någon du har kanske? :)

2008-08-05 @ 21:45:24
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: ahh, okey :)



ja har hittat två andra sidor annars där folk säljer begagnat.. därifrån har ja redan fått tre :D

2008-08-05 @ 22:23:47
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Tess

snurr höna...:)

2008-08-07 @ 20:54:52
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0