Färdigjobbat

Idag var det sista dagen på sommarjobbet,skönt tycker jag. Är ett jobb jag aldrig skulle orka att jobba på heltid. Känner av min stackars rygg,hushållsost är boven till dramat och all jäkla kyckling man har grillat. Är så trött på kyckling och spjäll nu så att jag snart får spelet. Men men i 2 veckor slipper jag det till jag sista lördagen i Augusti då jag ska jobba extra, snäll som man är.

Nu har man 1 dag ledig innan skolan börjar lite lätt på måndag med upprop o så. Ska bli kul att börja igen, nu med något man tycker är kul att läsa. Mådde verkligen inte bra av lärarprogrammet då jag gick o ångrade mig varje dag i stort sett att jag sökt det. Men efter 3 år tog jag mig i kragen och hoppade av. Duktiga Johanna:)

På onsdag är det dags, då kommer X mig, äntligen säger jag. Så här ska storstädas och fixas.

Kommentarer
Postat av: Tess

ATT det ska ta 3 år och en flytt till finspång..suck... tossefia... kom o hälsa på snart..

Du vet vart min brevlåda bor och vart jag jobbar... iNTE långt från station där din Buss TILL FINSPÅNG går.. ;) ;) blink blink...



kramisssssssssssss

2008-08-17 @ 17:18:22
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0