Det börjar hetta till...

Har ju något annat eller rättare sagt någon annan på hjärnan så det har inte varit så mycket hockey på sistoende. Att det är sommar och jobbet tar mkt tid är en annan faktor som spelar in. Brukar ju hänga på diverse sidor knytna till Brynäs för att snoka reda på det senaste. Så idag klickade jag mig in på gd:s hemsida (En Gävletidning) första gången på mycket länge. Gissa om jag har missat många nyheter skäms nästan haha. En nyhet fick mig att bli extra glad om man nu kan bli gladare än vad jag reda är. Jag som har trott att det har varit dött kring värvningrna men det verkar vara en het värvning på gång. Brynäs tittar visst på 2-3 personer..SPÄNNADE...nu blev jag riktigt nyfiken. Läs allt här...

Oroväckande är att Widing dras med en knäskada,den måste bli bra till säsongstarten,. Brynäs behöver en Widing i kanonform. =) Inte långt kvar tills Brynäs går på i officiellt inför publik. De har ju haft ett ispass men det var mest för att testa och känna på de nya grejjorna..

Den här säsongen ska vi ta revansch..GO TIGERS! We´re tigers in black, red and yellow....:

Kommentarer
Postat av: x

hihi vem har du på hjärnan då? ;) Du får väll hänga lite mer på hockey sidorna när u kommer hme :

2008-08-04 @ 22:23:51
Postat av: Tess

hehhe.. kan det va en viss norrbagge? :=)

2008-08-04 @ 23:51:20
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Tess

ATTTTJOOOOOOOOOOOOOOO!!!

2008-08-04 @ 23:52:21
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0