Dagens "Millis"

Jaa..det är ett av många smeknamn på min gullig kusin. Läs hennes blogg här.;)

Åkte ner på stan efter uppropet för att fördriva lite tid innan bussen hem skulle gå. Träffade både favvoTess och kussen där. Åt lite lunch och sen drg jag och kussen en sväng i butikerna blev lite shopping. När vi går där och strosar och pratar lite om allt möjligt och även mr X tas upp. Säger åt kussen att tänka på mig på onsdag och hålla tummarna för att det kommer att gå bra.

Frågar min nyblivna tonåring till kusin om hon tror att det kommer gå bra. Då kläcker hon ut sig, " Ja om du använder dig av linser då kommer du bli snygg"..haha... Vadå ser jag inte klok ut i glasögonen eller?, " Klart du gör, du är snygg med men du kommer ju bli ännu snyggare utan, hahahaah....tack för den! Då vet jag. Använd glasögonen så lite som möjligt..eller? Haha....

Kommentarer
Postat av: Tess

Sådan mor sådan dotter... men gumman.. JAG tycker du är söt i glasögon...

sen vet du andra knep jag sagt till dig som du kan använda dig av ;)

2008-08-19 @ 09:24:31
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det är ju skitsnyggt med brillor!

2008-08-19 @ 10:43:25
URL: http://looslustigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0