Åt skogen-dagen

Kan ju utnämna den här dagen till åt-skogen dagen. För allt har gått knasigt till idag. Dagen började skapligt, vi låg rätt till med allt och det var inte ett dugg stressigt. Vi hann med och grilla och det räckte att grilla två av varje. Sen skulle det städas och då började det. Börjar med att tömma grillen på allt fett som vanligt. Hänger hinken på uppsamlaren och börjar, plötsligt kanar hinken ner och faller i golvet med en smäll och jag får en massa kycklingfett över hela mig. Jättemysigt vad det och gå o lukta äckelpäckel resen av dagen. Inte lustigt att flugorna svärmade runt mig. Haha,.
Sen slutade det inte att strula, utan blev även lite strul i kassan. Men men det får bli en annan historia.

Brynäs match mot AIK pågår och jag kan inte hitta en enda sida där resultatet står, blir galen snart. Pulsen ligger på 300 och jag vill veta nu.

Kommentarer
Postat av: Tess

LHC spelar mot DIF I MOTALA.. och jag vet inte vad det står:(

2008-08-14 @ 21:29:22
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0