1 second to meltdown...

Jaa. så har det kännts idag. Har aldrig haft en sådan stressig dag. Lite otäckt då jag i kassan fick värsta black-outerna och kände mig snurrig och skakig ursch och fy. Mycket folk idag och många som har köpt grillat. Det har grillats och grillats. Höll inte på att hinna och städa idag då fiskdisken ska bytas av på rast också. Men det löste sig till slut.

En var sjuk idag så att den sämsta sommarjobbaren i V historia fick ringas in. Trodde man hade sett honom för sista gången den här sommaren då han slutade för ett tag sen. Men icke, tydligen fanns det ingen annan att ringa in. Höll på att bli tokig och ilskan bubblade inom mig. Hade stor lust att klå upp någon där ett tag. Ahhhhh.

Ikväll blir det att ta det lugnt och göra matlådor till fredag och lördag. Imorgon väntar ett 10-timmars pass hur ska jag orka? Fredagarna är värst på min avdelning...

Kommentarer
Postat av: ToyotaMattias

hmm... nu blev jag nyfiken, vem kallade de in? (skicka svar via mail).

Mamma råkade ut för en lurig sommarjobbare i shopexpresskassan. Han scannade ett smörgåspålägg två gånger men berättade inte för mamma att avstämningen inte stämde! Och det märkte hon inte förrän hon kommit hem. Då är det ju försent.

Hade han sagt något i butiken hade de ju kunnat kolla vem som scannat fel. Arg man blir, då ser det ju ut som det är felscannat bara för att kassören inte sköter sitt jobb. morr

2008-08-09 @ 11:58:21
URL: http://weblog.neblade.se
Postat av: ToyotaMattias

Klart det drabbar min mamma, eftersom det ju ser ut som hon låtit bli att scanna en vara. Eller hur?

Om hon däremot går till kundtjänst så visst då kan de väl ställa allt till rätta. Men det undrar jag om hon har lust att göra. Jag skulle inte gå tillbaka ett par veckor efteråt och säga att kassören har gjort fel, hur trovärdig verkar man?



Han borde dock få veta att han har gjort fel.

2008-08-11 @ 20:39:46
URL: http://weblog.neblade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0